Levering van uw BEMOOV-fiets

Alles wat u moet weten over de levering van BEMOOV-fiets in heel Europa

Vanwaar verzenden wij?

De pakketten worden opgeslagen in ons magazijn in België (Provincie Namen, Naninne) en worden elke werkdag verzonden binnen Europa.

Hoe lang duurt de levering?

De leveringstermijn gaat in op de eerste werkdag nadat de bestelling is gevalideerd en bedraagt twee werkdagen voor de Benelux en vier werkdagen voor Frankrijk, met uitzondering van Corsica.

Bestellingen die op werkdagen vóór 11.00 uur voltooid en betaald zijn, worden nog dezelfde dag aan de bezorger meegegeven. Leveringen in België gebeuren de daaropvolgende werkdag. Leveringen in Frankrijk (met uitzondering van Corsica en de overzeese gebieden) vinden plaats binnen twee tot vier werkdagen, afhankelijk van het departement van de klant. Leveringen op Corsica nemen een extra werkdag in beslag. 

Deze levertijden zijn indicatief en kunnen variëren tijdens periodes van grote vervoersdrukte, zoals feestdagen, solden, vakanties, stakingen, enz.

Met welke bezorgdienst werkt BEMOOV samen?

BEMOOV doet een beroep op de diensten van GLS voor leveringen in Europa. Zodra uw bestelling is geplaatst, neemt GLS contact op met de klant van BEMOOV om het leveradres af te spreken: een specifiek adres of, als de klant dat wenst, een afhaalpunt van GLS.

Kan ik mijn pakketje ook zelf afhalen?

Ja, het is mogelijk om de optie 'afhalen in BEMOOV-magazijn' te selecteren tijdens het online bestelproces. Dit is gratis voor de koper.

Ons magazijn bevindt zich in België, in de Provincie Namen, in Naninne.

Wanneer uw bestelling voorbereid is en klaar is voor afhaling, ontvangt u een e-mail waarin staat op welke dagen en uren ons magazijn open is voor afhaling. 

Hoe controleer ik mijn pakket?

Alle pakketten die ons magazijn verlaten zijn in goede staat en zijn vooraf gecontroleerd.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om bij ontvangst van het pakket aan de bezorger te laten weten of het pakket beschadigd is. Een van de twee volgende procedures moet nauwgezet gevolgd worden om een beroep te kunnen doen op de leveringsverzekering van de bezorgdienst GLS:

  1. indien het pakket beschadigd is, moet dit aan de chauffeur worden meegedeeld en op de computerterminal van de chauffeur worden aangegeven op het ogenblik dat de klant tekent voor ontvangst. Hetzelfde geldt in geval van afhaling bij een afhaalpunt,
  2. indien er niets zichtbaar was op het pakket, maar de fiets beschadigd is, moet de koper een DNV-dossier aanmaken bij BEMOOV met foto's van het pakket en van de schade en dit binnen de 48 uur. Zoniet loopt de klant het risico om de leveringsverzekering van GLS te mislopen.

Elke klacht over de levering van het (de) product(en) moet vergezeld zijn van ondersteunende foto's en moet per e-mail verstuurd worden aan onze klantendienst via deze pagina, of per aangetekende zending opgestuurd worden naar BEMOOV, 15 Rue des Phlox, 5100 Naninne, België, binnen de 48 uur na levering. Indien er na deze termijn geen schriftelijke klacht is ontvangen, wordt de levering geacht definitief te zijn aanvaard. 

De pakketten bij BEMOOV zijn verzekerd tot een maximale waarde van € 750 inclusief btw. 

Is een retourzending mogelijk?

Ja, het is mogelijk om de optie 'afhalen in BEMOOV-magazijn' te selecteren tijdens het online bestelproces. Dit is gratis voor de koper.

Ons magazijn bevindt zich in België, in de Provincie Namen, in Naninne.

Wanneer uw bestelling voorbereid is en klaar is voor afhaling, ontvangt u een e-mail waarin staat op welke dagen en uren ons magazijn open is voor afhaling.